zamówienie

prywatność

kontakt

regulamin

cennik

Ekspert

Gospodarka

Praca

ZUS

Podatki

Przepisy

Profil

Logowanie

― Advertisement ―

spot_img

PARP: Branża cyberbezpieczeństwa zyskuje na znaczeniu

Globalne koszty cyberprzestępczości będą rosły o 15% rocznie w ciągu najbliższych pięciu lat, osiągając do 2025 r. 10,5 bln USD rocznie, w porównaniu z...
Strona głównaPorady ekspertówKadry w firmieRozliczanie pracy w weekendy i święta

Rozliczanie pracy w weekendy i święta

(Ostatnia aktualizacja: 11 stycznia 2018)

Czy np. za 3 godziny pracy w sobotę należy się cały dzień wolny w tygodniu? Jakie są możliwości rozliczania godzin pracy pracownika, który pracuje w dzień wolny np. w sobotę, w niedzielę? W jakich sytuacjach należy się dodatek do wynagrodzenia?

„Czy odbieranie takich godzin powinno być rozliczane na zasadzie: ile godzin w dzień wolny, tyle do odbioru? Czy od pewnej liczby godzin przysługuje cały dzień? Czy zamiast godzin, ewentualnie dnia można także rekompensować takie godziny np. zwiększając wysokość premii?”

Otóż w przypadku planowej pracy w sobotę pracodawca …

Treść tylko dla zalogowanych Użytkowników!
Already a member? Log in here